Τεχνικές για Riffs με «Mute» Χορδές και Έντονα Ρυθμικό Δεξί Χέρι

You are currently viewing Τεχνικές για Riffs με «Mute» Χορδές και Έντονα Ρυθμικό Δεξί Χέρι

(στα βίντεο αναπαράγονται αποσπάσματα από τα τραγούδια «Death Like Silence» και «Embrace The Nightrage» των NIGHTRAGE)

Στα συγκεκριμένα βίντεο χρησιμοποιώ «Alternate Picking» (πενιές «κάτω-πάνω», «κάτω-πάνω») και Down Picking (πενιές «κάτω-κάτω», «κάτω-κάτω») με το δεξί χέρι, σε μεσαίους και γρήγορους ρυθμούς.

Στο «Death Like Silence» βίντεο που ακολουθεί, ξεκινάω με γρήγορο «Alternate Picking» με το δεξί χέρι και μετά καταλήγω σε μερικές διαφορετικές πέμπτες και τριτονικές συγχορδίες που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στην Metal μουσική. Τρίτονο είναι η συγχορδία «Diabolus in Musica», και αυτή η συγκεκριμένη έχει σχήμα τόσο «δυσοίωνο» και μελωδικό ταυτόχρονα, όντας πάντα η κατάλληλη για να γεφυρώσει πέμπτες συγχορδίες. Στη συνέχεια αλλάζω σε ένα πιο μελωδικό μοτίβο όπου χρησιμοποιώ οκτάβες μαζί με τριτονικές. Στο τέλος, παίζω μερικά δυνατά-«βαριά» riff με έντονα Down Picking προς τα κάτω. Είναι πολύ σηματικό όταν παίζουμε τη χορδή Μι ανοιχτή, να κρατάμε τις υπόλοιπες χορδές σιωπηλές για να αποφεύγουμε ανεπιθύμητο θόρυβο. Ότι και να παίζετε, όσο πιο καθαρό είναι τόσο πιο καλά θα ακούγεται και θα αναδεικνύει τα riff, κάνοντάς τα πιο συγκεντρωμένα και δεμένα. Επίσης ένα ακόμα θέμα (και αυτό είναι πολύ σημαντικό, εκτός του να παίζετε καθαρά) είναι ο σωστός χρόνος και ρυθμός. θα πρέπει να ακολουθειτε προσεκτικά τον σωστό ρυθμό! Κρατήστε το δεξί χέρι χαλαρό και μην το παρακάνετε, ωστέ να διατηρείτε την ενέργειά και τη δύναμη σας παίζοντας αποτελεσματικά!

Στο «Embrace The Nightrage» παρακάτω, χρησιμοποιώ «Down Picking» προς τα κάτω με ανοιχτή τη χορδή Μι και «Alternate Picking», («προς τα κάτω ολες οι πενιές» είναι όταν παίζουμε με όλα τα αρπίσματα με το δεξί χέρι προς τα κάτω, «κάτω-κάτω», «κάτω-κάτω» κτλ…και «εναλλασσόμενα αρπίσματα» είναι όταν παίζουμε με το δεξί χέρι «κάτω-πάνω», «κάτω-πάνω» κτλ…). Επίσης παίζω μερικές μεμονωμένες κιθαριστικές γραμμές μαζί με τη βαριά muted Μι τριπλέτα για να πετύχω αυτή τη πιο μελωδική προσέγγιση στο riff. Και ξανά εδώ χρησιμοποιώ το τριτονικό riff για τις συγχορδίες μου μαζί με ματζόρε και μινόρε ακόρντα, ρίχνοντας και μία Ντο SUS 2 δευτέρας στο παιχνίδι! Το επόμενο μέρος είναι ανοιχτές και κλειστές τετάρτες, ακολουθούμενες από γρήγορες τριπλέτες και μετά ένα είδος Black Metal μοτίβου με μεμονωμένες νότες. Είναι πολύ σημαντικό να παίζετε τα πάντα όσο πιο καθαρά γίνεται. Στο τέλος του κομματιού παίζω μία μελωδία χρησιμοποιώντας «Alternate Picking» και βαρύ-γρηγορο βιμπράτο στο τελείωμα κάθε φράσης της μελωδίας, για επιπλέον συναίσθημα. Μην ξεχνάτε να σταματάτε όλες τις ανεπιθύμητες χορδές και τον θορυβο και με τα δύο τα χέρια. Καλή διασκέδαση λοιπόν, με πολύ muting!!!

Περιμένω τις γνώμες σας και τις ερωτήσεις σας παίδες, πάνω στα ζητήματα που σας παρουσιάζω! Εδώ είμαστε, να τα απαντήσουμε όλα!

Metal hails!

Please follow and like us:

This Post Has 6 Comments

  1. Φανουρης

    Ωραίος ρε Μάριε! Συνέχισε μπας κ σκαμπασουμε κ οι άσχετοι!

  2. Ραφαήλ

    Μάριε ωραίος ρε συ αυτό ωραίο ριφ .καλό είναι σε κάθε θέμα που αναλύεις όσον αφορά το παίξιμο να καταλαβαίνουμε τις διαφορές

  3. Ναι αν εχεις κάποιες απορίες πες μου ότι μπορώ να βοηθήσω. Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!!!

  4. Βασίλης Κοσκινάς

    Μάριε τί ασκήσεις προτείνεις για την βελτίωση της τεχνικής στο δεξί χέρι;Palm mute,tremolo picking;Για καθαρό παίξιμο όπως το δικό σου με εναλλαγή απ’την μία τεχνική στην άλλη χωρίς ”κούφιες”.Επίσης για την βελτίωση του χρόνου,να είναι σταθερό και οι αξίες να ”πέφτουν” εκεί που πρέπει.Τack så mycket !

    1. Ela file i xrwmatikh askhsh se slow tempo voithaei poly, tha kanw ena sxetiko video kapia stigmh kai tha anevasoume edw stin selida.
      Panta na paizeis se xamhles taxytetes kai na anevaineis siga siga sto tempo.
      step by step.
      1234 daxtyla down up down up picking!! nasai kala kai kalh synexeia ekei!!!

Αφήστε μια απάντηση